banner
Hem > Om oss > Kvalitetspolicy

Kvalitetspolicy


Nordic Auto El AB strävar efter att ha nöjda kunder som är lojala mot Nordic Auto El. Genom att följa utvecklingen och ständigt förbättra oss ska vi:

  • Nordic Auto El skall uppfylla lag- och myndighetskrav.
  • Kvalitet är allas ansvar och alla medarbetare skall sträva efter att förbättra kvalitén inom sitt eget arbets- och ansvarsområde.
  • Det är viktigt att vi utför arbeten korrekt från början och kundernas problem skall lösas på ett personligt och serveinriktat sätt. Ha hög kundnöjdhet och gör uppföljningar.
  • Leverera produkter och tjänster till kunden förväntad kvalitét.
  • Kvalitétsarbetet inom Nordic Auto El skall präglas av en hög kundtillfredsställelse genom rapportering, analyser samt ledningens ansvar för kvalitétsmål och ständiga förbättringar.


Kvalitétsaspekter

Dessa aspekter skall det tas extra hänsyn till:

  • Vi skall vara ackrediterade för taxametrar
  • Vi skall vara certifierade för villkorade alkolås
  • Vi skall ha system för kontroll av bl a taxameter enheter i bil, enheter på lager och enheter på reparation
  • Vi skall använda oss av leveranskontroller i det dagliga arbetet
  • Vi skall inköp baseras på kvalitét.
  • Personalen skall utbildas på företagets produkter

Sök

Nyheter

2016-03-21 Öppettider påsken 2016

Påsken är snart här och våra öppettider kan ni se nedan. Vi vill önska...

2016-02-23 TomTom Telematics inleder samarbete med Nordic Auto El AB

TomTom Telematics inleder samarbete med ny rikstäckande partner   Stockholm, 23 Februari 2016 – Som ett...

» Fler nyheter
PhilipsSWFHellaVDO DaytonThuleDräger
Om Företaget | Kontakta oss
©2016 Nordic Auto EL ABValiderad CSS 3 Validerad XHTML 1.0 Transitional